Här kommer jag att lägga in bilder på sådant som jag vävt.
Om det är något som du skulle vilja ha, så går det bra att beställa hos mej.

onsdag 23 mars 2011

Utställningsfoton

I september 2008 hade jag en fönsterutställning hos
Arvika Konsthantverksbutik,

Här vill jag visa lite foton från den utställningen.

100_0491

100_0493

100_0494 

Det var bilderna från fönstret.
Ett par bilder i butiken också.

100_0489

100_0490

Dessutom fotade jag alla mina kuddar som jag vävt
till utställningen hemma i vävstugan.

100_0487

Jag hade med ripsmattor, kuddar, panelgardiner
och lite annat smått på utställningen.

Det är alltid trevligt att få ställa ut sina alster,
så många kan få se vad man kan göra.

7 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Flott utstilling!

4U2 sa...

Så mkt fint ... sålde du mycket?

4U2 sa...

sv: självklart! Älskar överraskningar :)

Viola sa...

De måste ha varit en vacker utställning :) hoppas du haft en fin måndag, här har det varit aprilväder, ha en skön kväll, kram

Nyanser av vitt sa...

Så fint vännen. Kul att du är med i min utlottning :O)
Kram Agneta

Roses & Angels sa...

Å vad roligt med en utställning =) så fint. Tack ja jag har snöat in mig på ljus nu hihi. Önskar dig också en trevlig helg Kram

Nästansjö vävförening sa...

Å vilka fina grejer du har gjort, å verkligen tjusiga gardiner. Hoppas utställningen gick bra, det är ju så roligt och inspirerande att få visa upp vad man gjort. Ha en trevlig helg